fizjoterapeuta-szczecin.pl

Pod tym adresem internetowym (fizjoterapeuta-szczecin.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wynająć?

Wynajmowane serwisy WWW znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze słów kluczowych, najczęściej wyszukiwanych przez internautów szukających usług lokalnych, alergolog Warszawa, remonty Lublin. Generyczne adresy dużo łatwiej zapamiętać, a strony z takimi domenami są łatwiejsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie znalazłem domeny dla swojej działalności? Jak możecie mi pomóc?

Powiedz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a wyszukamy na pewno stosowną domenę, zawierającą najlepsze frazy kluczowe. Po prostu napisz do nas!


3. Posiadam już stronę swojej firmy, po co mi kolejna witryna online?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego polecamy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie adresu?

W naszym systemie takie koszty nie istnieją! Płacisz jedynie co miesiąc abonament za serwis, w którym zawiera się także przedłużenie domeny, hostingu i innych kwestii, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych innych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Tylko co miesiąc czynsz.


5. Jak opracowujecie treści dla serwisów klientów?

Najważniejszym serwisu są jej teksty, a konkretnie ich struktura i język. By zatem napisać treści, musimy mieć jak najwięcej wiadomości o Twojej firmie. Tylko w ten sposób znajdziemy rzeczy, które zaintrygują potencjalnych czytelników. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztę zrobimy sami: piszemy treści, by były ciekawe dla klientów, ale i spełniały kryteria dopadowania strony w Google. Gwarantujemy treści dostosowane do stylu Twojej działalności, walory marketingowe i poprawność językową.


6. Skąd pochodzą prezentowane na serwisach fotografie?

Korzystamy fotografie z profesjonalnych internetowych stocków zdjęć. Naturalnie możesz przekazać nam swoje zdjęcia, o ile masz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w wykonanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientowi wykonaną przez nas stronę internetową z prośbą o akceptację. Masz 14 dni na przesłanie wszelkich uwag. Gratis zmienimy serwis.


8. Dla kogo jest adresowana ta propozycja?

Obsługujemy głównie (ale nie tylko) małe i bardzo małe firmy działające na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych klientów stanowią także lekarze. To właśnie tego typu firmy zazwyczaj potrzebują marketingowego wsparcia, ponieważ nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy zawsze muszę wynajmować domenę od Headway?

Klient może zasugerować własny swojej strony WWW, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę przekierować inny adres na wynajmowany serwis?

Tak, można. Na pewno wyjaśnimy, jak to szybko wykonać.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za pisanie tekstów na strony WWW dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od pisania przekazów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na stronie?

Kiedy tylko potrzebujesz zmiany na swojej stronie, wyślij zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!